menghilangkan duka lara..('',) 9/4/09
shuhada kena kuatkan semangat...cyaiiiiyook!

ye...(sambung cerita tadi ye hehe..)
atas motor...ayaq mata mula meleleh-leleh hehe..
(terima kasih DBF .. yang sudi teman aku mane2 =)

sedih wooo..hu.. aku bukan ngis sbb sedih ..
jauh sekali nangis sbb manje ..(erk? eeee..hehe)
apatah lagi terguris hati..
tak, aku ngs sbb mase tgl 3 hari lagi...(oooo..)

kwn2 pk apa yang suE buat ea menghilangkan hiba ni hehe
so, 4 langkah muktamad ku ambil untuk hilangkan stress ni...

1) pecutt motoku.. tak der laju sngat, 90-100 km/j je =)

2) sambung nangis lagi kat bilik('',)
ngis ni bagus sbnrnye...mmbersihkan mata=)

3) penat nangis aku tidooooooooooooo=)

4) dah tdo...apalagi..hehe g mamam!!

hehe ok x? kwn2 jgn ikut ye..nanti jadi gomuuuk laa hihi..
aku tak pe('',) ni step aku je..masing2 ada caranya...

n yang ni cara yng terbaik sebenarnya untuk hilang stress('',)
aku selalu amalkan ni, (sbb tu laa senyuman sentiasa terukir dibibirku hihi...
muntah kawan aku baca ni=) slmat mencuba..

1) amik wudhu'
2) sembahyang fardhu, sunat..
3) berdoa mohon n ngadu pada Allah('',)
4) baca Al-Quran, mohon ketenangan hati dengan Allah..

..hanya allah yang begitu memahami hati2 kita ni...
selamat mencuba=) (nak try yang ats pn ok jgk hehe..)

0 Responses