..buntu.......blurr..... )''

malam yang penat... 6/4/2009
..tention menyiapkan tesis utk projek tahun akhir...
masih tinggal lagi 2 bab yang terakhir..
bukan mudah utk wat result n perbincangan...
..ntah mengapa aku buntu....
..blur....nak menulis idea x dtg2..huhu..ngis lagi....
tambah lak prof aku kat peneng.. xdpt nak bincang2 sal projek tahun akhir ni....
lagi laa aku sedih...nangis lagi...huhu....tinggal lima hari je lagi...
nak submit assement ni.... aku terlalu mengharap untuk mendapat A...
ye..projek tahun akhir ni 8 jam kredit... banyak kan...
At least dpt membantu result aku ni...

~meja study ku yang ntah pepe huhu~

ya allah..andai ku bersalah dengan mu..ampun kan daku....
ya allah..andai ku bersalah dengan sesiapa...maafkanku...
walaupun ku tahu...aku jarang menyakiti hati shbt2 ku...
ya allah...ampun kan segala dosaku....
berkatilah aku dunia akhirat..
permudahkanlah segala urusan ku...
kurniakan aku sahabat yang seiring di jalan Mu... &
insan yang boleh membinbingku dunia dan akhirat...
amin...('',)
0 Responses