kenangan LI JASNK (OO,) 11/5-2/7/09
kenangan LI JASNK (oo,)
sepanjang cuti 2 bulan ari tu...bnyak mase dihabiskan kat ofis..
tuk pengetahuan, suE wat latihan industri (
LI) kat Jabatan Alam Sekitar Negeri Kelantan (JASNK).. hoho best sangatt=)

~sweet memory '09~

mula2 sampai xder kje boring gak.. hari first dapat khatam sebuah novel hehe walaupun x minat nak baca..tapi layann la jgk sbb boring.. 8 minggu kat JASNK dihabiskan dengan pelbagai aktiviti.. n alhamdulillah pelbagai pengalaman baru n berharga yang diperoleh.. Jutaan terima kasih pada sume kakitgn JASNK atas layanan baik yg telah diberikan ... best=)

~bangunan JASNK 09~

last2 nak hbis tu sedih plak huhu... berpisah ngan teman2, mmg satu kpla laa kitorng, wlpn diorang tu muda 2 tahun dr aku, sampai trase diri ini masih muda bile berkawan ngan diorang hehe (tp xtua lagi aku ni=P)
bestfren aku kat sane da 6 org...
~Mal, B, Ummi n suE~

~Ct, SuE, Mal, B n Ummi~

B, siti n ummi student UiTM Shah Alam, bkak ni tahun 3 ..sume bijak pandai..
dok ngan diorang ni, ade je menda yang boleh digelakkan bersama hehe..
nak2 plak aku mmg ska wat lawak=p
Mal plak student UMS ...jauh di sabah bah.. diorang cukup sporting,
first day aku sampai diorang sambut.. n jd laa kwn baik hgga ari ni..('',)
mg pshbtn kkl slmanya


~B ummi n SuE mkn nasi krabu~

pg2.. mmg aku jd pembekal nasi hehe.. nasi krabu ada, nasi dagang,
nasi ayam n mcm2..
best, makan lepak ramai2.. windu laa plak hu..

~selamat berjaya shbtku('',)~

pd kwn2 ku, semoga berjaya di lapangan masing2,
ku doakan kejayaan n kebahagiaan semua, xdilupakan juga buat KuNa,
slmt mnghitung hari menuju ke alam bahagia, jgn lupa jemput ea('',)



0 Responses