selamat hari ibu utk ratu hatiku ('',) 10/5/09

masih belum terlewat untuk ku ucapkan....
SELAMAT HARI IBU=) khas untuk ummi yang tesayang...he2..
i love my mom...she's beautiful ...

n perfect! ..miss u mom...
bile berjauhan windu nak dengar leteeran ummi...
bile kat umah, rase tak tahan pulak kna bebel hehehe..
itu lumrah kehidupan...leteran itu satu kata-kata azimah,
buat insan yang bergelar seorang anak..
terima kasih ummi, kerana mengandung, melahir & membesarkanku...


tahun ni, aku x smbut lagi...just wish hu2...
tahun lps ku beli kek n hadiah utk my mom hehe..
tapi tahun ni, xleh beli lagi...sbb duit xder hihi...
insyallah, hujung minggu ni, aku beli hadiah utk ummi...
xpe lewat, ok gak tunggu akak n abg aku balik..

hm..bout my mom...makin hari makin dimamah usia..
tapi alhmdulillah, sihat lagi..masih bersemangat!
hakikat kehidupan, kita pun begitu..
sejauh manakh amalan kita..

dulu..aku antara anak yang paling nakal,
suka 'menjawab' mulut..xska menangis..
ada gak gaduh2 ngan umi..xska ke dapur..
(ble kna masak, cam terpakse je...membero

ntak jiwa!! hehe.. biasalaaa.. biaselaa, mase tu ..
aku semakin dewasa,umi masih berdarah muda,
dua2 nak menang he2...ya allah, ampunkan dosaku...

tapi skg..tak lagi, aku dapat rasakan...sejak masuk universiti,
aku dapat merasakan kasih sayang seorang ibu,
doa umi tak putus2 untuk ku...aku pun makin sopan hihi=)
tipu je.. tapi yang pasti, aku & umi semakin hari, semakin rapat,
maklumlah aku makin dewasa..umi bercerita & mengaggapku seperti teman.
best gak hehe...n.. umi pernah meluah, dia akan sedih jika aku tiada!..
hu..terharu pulak aku,....=(

ya..hakikat yang harus diterima...bakal di sunting kumbang di taman tak lama lagi (hihihi... sbnrnya aku pun xtau bile=) hm..mungkin ummi sedih, bnyak sebabnye...korang nk tau nape hehehe('',)

1. 8 anak umi, aku yang paling bnyak mulut hehehe...
(paling peramah hiii=) yeke
2. aktiviti wajib, aku suka cabut uban ummi, sikat rambut ummi..urut ummi,hm..xtau nape...umi suka, aku hepi hehe..
mase sentuh kpla umi, aku sll tenung muka umi...
kedutan muka umi makin bertambah...(she's beautifull) maknanya..................
bile2 mase saje ummi akan tinggalkn aku..kan.....
mase tulis ni pun, mataku berkaca...
(hm, rugi laa korang yang xpernah urut, bermanje dgn mak sendiri,..) he2..


3. aku sll masak, walaupun xsedap..aku ttp akn masak hehe...
& umi sll puji aku, 'sedaaaap Da masak..." heh2...
4. aku yang ganti ummi kms umah, siapkan maknnan untuk fmly jika umi kuar..
maklumlah, yang akak aku yang sulung xder kat umah,
n 2 adik pmpuan adlah bongsu huhu..
5. segala pemberian ummi, aku akan terima, walaupun xska hehe..
tapi aku tetap tersenyum n ucap terima kasih bnyak2('',)


tapi..pe yang ku lakukan ini, hnyalah seperti air
yang menitik dihujung jari...cipuuuut je hehe2..
jika nak dibandingkan dengan kasih sayang +
pengorbanan seorang ibu...

besarkan pengorbanan ummi...
xmampu ku balas, tapi aku akan wat yang terbaik untuk ibuku..
yang pasti, bacaan al-quran setiap hari, ku sedekahkan untuk ummi + abah, adalah hadiah yang terbaik mampu ku beri pada kalian, moga dgn amalanku yang xseberapa ni, memberikan kebahagiaan & ketenangan buat umi & abah nanti aminnn...(@@,)

wish my mom..all da' best in ur life...i love u very much!!

p/s: hargailah jasa ibu & bapa kita.....
ibu...ibu...ibu....& ayahmu..!! ('',)

1 Response
  1. ijayuji Says:

    Salam sue!!! adik rupanyer, akak ni sentiasa terperasan muda hihihi... salam balas kunjungan ya sue :-)... nanti akak link ya.. ;-) tak leh nak bg komen kat cbox kena halau ehehe...