last exam 30/04/09 ('',) ~sebuah kenangan~
tarikh 30 april 09..cukup bermakne..
bermakne sbb hari last xm kat UM ni hehe & terjadinya sebuah event yang tak ku sangka2..huhu.. nak dngo cite x..meh suE cite=) moga dapat dijadikan iktibar hehe ..aku bukan kaki stdy..('',) mase yang ade aku hnya belek2 kertas je..tak std pun just take note isi yang penting..mlm xm laa yang aku hfl btl2..=)
nak dijadikan crta..mlm xm tu, 29/4 (baru je ni hehe)..
aku xstd lagi..esok nya xm.. aku akan std ble mood std betul2 datang.. hu

~windu pada umi & abah, lme xblik.. ku kemas brg2 ni awl2 hehe~
..ni masalah aku..so, shari tu aku kms2 barang je he2..
wat do no je..wlpn xm..
rase xleh std + serabut brg2 xkemas+ windu kat kampung..
emm..
campur ckit2,jadi laa..cam ni..hehe, walaupun sok xm..
subjek environment impact & risk assessment hehe..mmg berisiko betul('',0) sllnya, aku mmg xtdo mlm xm..sbb dah tdo shari

~kwn2 yg sempoi('',), simbolik buku sbg perasmian xm hall UM~
aku mmg jenis yang std mlm2..time orang amik slmut, aku mula ke meja std..
nak dijadikan crta, pas mgrab tu, aku trn cafe..jln2 amik2 angin hehe
smpt lagi, wlpn sok xm kul 8.30pg!! ('',) knyg2 mkn, aku pusing2 tasik kk12 dulu.. he2..xtau nape mood xdtg2.. hm, tpat jm 12 mlm, aku ke mja std.. bukak buku...
baca doa pe sume, niat dlm hati xnak tdo smpai pagi,
sbb i've enought energy..
baca2, std2..hafal2..mandi jap,

sampai jam 4pg..huhu..mate tak ngantuk, tapi saje nak rht2 dulu hehe
dah duk ats katil, aku pjm mta, konon2 nak rehat, takut pening sok, padahal sllnya xder pe2.. insyallah, then hati aku mula laa berbisik, tdo laa jap hehe... jiwa aku kuat membantah! jangan tdoooo..bnyak lagi xstd sayang oiii..huhu...
hm, pk2..ok laaa..aku rehat jap hehe
next step, aku kunci jam,
konon2 nak bngun 4.30..tdo stngah jam je..huhu2..


.... hm, mase nak tdo tu, smthn pelik berlaku,.aku gelisah,
mungkin sbb aku tdo pndang tingkap..
aku susah nak lna..mse 2 mcm2 ilusi datang..hu2.. yup! aku sdkt takut, jk tiada partner d bilik, hm..nak tdo gak, terbayang arwah sahabatku...wani.. she's coming... (i've introduce her b4.. dia excdnt mase otw ke kuantan, mase tu hari raya yang ke 5 tahun lps.. 5 syawal.)

mgkin dia rindukan aku... mungkin hanya ilusi..
mungkin aku yang sll teringatkan dia...mungkin....pe2 je..

ku cuba pejam mata,lampu terbuka... partner tiada...ak
u mula gelisahh..
hm, aku takut pada kegelapan malam..
terfikir sejenak aku, bagaimana aku di sana nanti, dlm kegelapan,....hu

~mizz u sayang..('',) moga aman disana ye.. al-fatihah utk nur hazwani zakiria..~

smbung cte, dah aku pakse2, xlena gak,.. hm, aku tau nak cari pe hehe..
aku bukak kotak barang2 yang aku dah pack nak balik kg..aku amik bantal pelukku hehehe.. hadiah dari ain, kawan ku..hm..peluk je bantal tu terus lena...
................
('',)...titt...titt..jm 4.30 dah berbunyi..
alahai..rase cam 5 minit je tdo huhu..
tangan mencapai handphon, mematikan alarm... n ..u know what happen?
huhu... aku sambung tdo lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(tanpa di duga)..
std xsmpai half pun ...
tdo pnya tdo, myb sbb "penat otak"... esoknyaaa......................

ku tersedar... jam tepat jam 7.45 pagi, ya allah!!!!
subuh xsmyg lagi...exam kul 8.30 huhu... huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. aku mula nak nagis...heheh..rileks shuhada...hehe2..cuba tenangkan diri.. g toilet, xmandi dah hehe..(: sbb smlm dah mandi 3 pagi..) amik air smyg.. huhu..
dlm kekalutan...apapun yang bberlaku, aku mesti solat dulu...hm, subuh gajah hari tu,..
ya allah, maafkan aku...suE xsengaja huhu.......................................

siap smyg hehe..ku pandang sume nota2...ku baca sepintas lalu... ya allah permudahkan..
kalut woooo hehe..dah stle sume aku p ngan ani..sampai jam 8.15..berpeluh2... bukan peluh xmandi ni hihi=) yup! peluh berdebar2
(std xabih..)heheh..
n then aku xm..doa xputus2..........................
masuk xm hall, alhmdulillah...................


~sume dah x sabar2 nak terbang tinggi hehe~
terim
a kasih ya allah('',) masuk ape yang aku baca smlm, wlpn xsume hehe.. alhmdulillah, cuba tenangkan diriku..jwb sebaik mungkin.. yang xleh jawab, aku goreng ckit..buh kicap, sos tiram, tapi xsmpai hangit hehe...hm, berdebar.. kuar xm hall, aku masih mampu tersenyum, seolah2 tiada apa yang berlaku...hehe2.. ya allah, maafkan aku.. moga tiada ape2 yang berlaku, moga aku dapat grad tahun ni. amin ('',) kwn2 sume doakan suE ye=) aminnnnnnnnnnnnnn...

p/s: moral story:
-jaga solat
-hanya allah tempat berserah
-jgn std last minit!

-usaha +doa+tawakkal pada allah ('',)
0 Responses