sebuah perpisahan..... 300509..=(
~kek ni best sngt=) ada ice-cream kat dalam tu hehe~

..hm..mengimbas kembali, 30 april yang lalu...
mungkin ia pertemuan yang terakhir bagi kami..
sedih....kini aku mula terasa kesunyian.huhu.........
pas finl xm ari tu, smpat wat jamuan ckit..
kpd shbt SPAS- sains pengurusan alam sekitar,
selamat melangkah ke alam baru! he2..
bukan alam perkahwinan hihi..tapi pas ni,
kita kan mengorak langkah... terus melangkah!..
yupp..kt xslmnya stdnt...cuti ni, kami ada latihan industri..(LI)..

insyallah bulan 8 ni nak konvooooooooo dahh=) hehe...
aku gembira bersebab('',0) sbbnye dah hbs std hihi..
mungkin pas ni nak kje...tinggi impianku untuk bekerja..
tapi..aku xtau nak kje pe huhu...mungkin jadi tokeyy buduu hihihi
mungkin juga aku wat master kalu dapat, doakan ye=)
atau.. mungkin juga aku akan .............hehehe..hmm.. nantilaa=)

~gud luck 4 ur future undertaking(@@,)~


hm..to myfriend... semoga persahabatan kita berkekalan selamanyee..
bagi yang nak kahwin, jgn lupa jmpt suE ye hehe
ramai gk tertanye2 aku..ble lagi....('',) hm, aku pun tak tau....
ade ke orang yang nak kat aku ni huhu...
hnya ungkapan insyaallah sahaja ..di bait2 bibir ku..
doakan suE ye=) amin..

p/s: ku masih menunggu prince charming ..
dtg ngan ..ketto ggalo=) hehe2.. amendatu..
ketto ggalo lak atas lori..(hm, cm ner tu=) he2..gurau je(@@,)

0 Responses