..berkaca mataku.. 9/4/09

pulang dari perak, tesis pula yang windukan aku hehe..
aku buat 'kajian kandungan nitrat di beberapa anak sungai di sekitar gombak'
memerah otak lagi laa jwbnye....mlm tu smpat siapakan tesis..
sbb sok nak jmp prof..nak tnjuk hasil kajian aku..
minggu ni mmg minggu serabut+ tention ckit...

..mgkin mase tak kena..jmp kul 3..sbaik je duduk, prof tanya sstu sal tesis ni..
takrif something..mane laa aku ingat huhu..pk2 punya pk..
tak kuar gak....beberapa minit berlalu...

'if u dn't know this, how cn u complete this research....'
"tapi prof...." ..kelu lidahku...mata mula berkaca..(biase la tu hehe)..
tapi tak ngis lg mase ni..cntrol machoo lagi hehe..

'go back home..see me again.....!'..
2 patah ayat yang masih terngiang di telinga ku hingga kini...

"ok...terima kasih prof......................................" ..longlai....aku keluar dari biliknya...


dlm hati ku..sedih tak terkata... final projek ni dah nak kna submit isnin ni..
tgl 3 hari je.... hati terguris... tapi ku akur..mmg salah ku...
'tak pe prof..wlpn sy tak hebat cam prof....
sy yakin sy boleh jd lebih baik dari prof....."
kata jantungku..memujuk hatiku...Hehehe=) sediiihhh woooooooooo...
sabar ye shuhada..kuatkan semangat...
biase la tu..cekal ye...u can do it!
0 Responses