rindu ini menjelma lagi....
hani sayang..bersemadilah dengan aman...

tika kesepian ini menjelma....
gundah aku memikirkan dirimu...

windunya aku padamu, setelah lama tak bersua...

apa khabar sayang.... .
kerap memikirkan dirimu sayang...mataku mula berkaca...



al-fatihan buat insan yang tersayang...

teringat pesan bapaku....'org yang meninggal ni..
sentiasa menunggu agar ada insan yg mensedekahkan sesuatu untuknya..."
ya....lantas tangan ku mengambil al-quran...helaian demi helaian....ku bacakan...
ya allah..aku rindu pada sebuah kenangan...perginya seorang teman yang tersayang..

kenangan yang sukar untuk dipadamkan...

terasa kehilangan bila ku tiada teman sebaiknya untuk berbicara....

perginya dalam tempoh yang terlalu singkat....
walaupun hanya 3 tahun mengenalimu...
namun dapat ku rasakan tautan hati yang terlalu erat antara kita...
ya allah, kurniakan aku penggantinya....


i miz u sayang.........................


aku merinduinya ya allah...
sampaikan salamku buatnya....

kudoakan semoga roh beliau dicucuri rahmat...
0 Responses