..bicara buat sahabatku yang tersayang...........
al-fatihah untuk arwah sahabatku yang tersayang....
nur hazwani zakiria....
yang telah kembali ke rahmatullah 05/10/08@5 syawal 1429H

....ya allah.........

aku rindukan sahabatku......
aku perlukan dia ya allah...............
ntah mengapa...tika ini...saat ini...
wajahnya kian menjelma....aku terasa kesepian...
kesunyian yang menjengah tiba...
tak mampu ku ungkap dengan kata-kata....
walaupun senyuman ini tidak pernah lekang dari bibir...
namun hati ini tetap terasa pemergiannya....


suE dan Hani-nilam puri 06

hani...tika ini ku perlukan kekuatan....
kata-kata semangat yang selalu kau bisikkan....
untuk ku terus bersemangat meneruskan perjuangan ini...
aku kesepian sayang.............

sayang...tika ini mataku berkaca..
air mata ini seolah-olah tidak mahu berhenti....
aku rindukan kesetiaan seorang sahabat....
aku rindukan kasih sayangmu....
aku rindukan gelak tawamu........
aku rindukan sekongan mu....
aku rindukan mu sayang...................

masa jd mc ramadhan al-mubarak 12th klej-07

ya allah.............
hanya padamu ku berserah...

sampaikan salamku buatnya......
sampaikan ayat suci al-quran dariku buatnya...
semoga beliau dicucuri rahmat.....
jauhkanlah segala siksaan terhadapnya......
dialah sahabatku dunia akhirat........

ice-cream menjadi saksi..windu ini tidak pernah berakhir....
jamuan majmuah 4-nilam puri

ya allah....bilakah rindu ini akan berakhir..........
aku tidak mampu menghadapinya.....
hanya padaMu ku berserah...
kurniakan ku penggantinya.........
Teman sejati...pembimbingku dunia akhirat...amin...
aku menunggu kehadirannya ya Allah....
semoga dia yang terbaik untuk ku....amin......
1 Response
  1. kamal nizami Says:

    'bicara tentangnya,sendiri ku sentiasa kenangi'

    p/s: kam nak mintak gamba2 die dari su bole,yang mane kam tak punya simpanan lagi,harap su leh bagi.